/ Użyteczne informacje / Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty sklep internetowy Tulup.pl

 

REKLAMACJE

Pamiętaj, że należy sprawdzić produkt przy odbiorze - jest to warunkiem złożenia reklamacji.

Jeżeli przy sprawdzeniu produktu wykryjesz jego techniczne wady, takie jak: 

- niewłaściwy rozmiar,
- niewłaściwy kadr,
- niewłaściwy rodzaj materiału
- brak którejkolwiek z części składowych zamówienia,
poinformuj nas, wysyłając wiadomość na: tulup@tulup.pl. Najlepiej, gdyby do wiadomości udało Ci się dołączyć zdjęcia.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wyślemy do Ciebie prawidłowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.

Warunkiem zachowania gwarancji jest zastosowanie się do wytycznych instrukcji montażu. Szczegółowe informacje dot. reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.


REKLAMACJA Z TYTUŁU USZKODZENIA TOWARU W TRANSPORCIE

Pamiętaj, że reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki podczas  transportu, rozpatrywane są w przypadku sporządzenia protokołu szkody przy odbiorze przesyłki.

Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, otwórz ją w obecności kuriera i sporządź z nim protokół. Następnie prześlij go na adres tulup@tulup.pl wraz ze zdjęciem uszkodzenia.

Po otrzymaniu powyższych informacji, wyślemy do Ciebie nowy, pełnowartościowy produkt na nasz koszt.


ZWROTY

Pamiętaj, że wszystkie produkty oferowane na Tulup.pl produkujemy pod indywidualne zamówienie Klienta (to Ty wybierasz wzór oraz rozmiar).

Nie są to produkty przygotowane wcześniej i magazynowane, więc prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy naszych produktów. Jeżeli jednak produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami! Postaramy się temu zaradzić. Zadowolenie naszych Klientów to nasz priorytet!